4 Temmuz 2015 Cumartesi

#GününŞarkısı


Müzik dinlemeyi sevmeyen insan var mıdır acaba merak ediyorum? Ben müziksiz yapamayanlardanım, kulaklığım olmadan olmaz. Ruh halime göre müzik dinlerim. Yabancı şarkılarla aram pek iyi değildir. Saysam çok isim çıkar ama çoğunlukla dinlediğim isimler bellidir. Yeri geldiğinde türkü de dinlerim, Türk Sanat Müziği de dinlerim, ailede seven çok olunca :D  #GününŞarkısı'nda açılışı Feridun Düzağaç ile yapmış olayım o zaman :D



"Kimse kimsenin her şeyi olamaz-mış
Di'li geçmişten tek yaramsın sen
Sensiz kimse mi kimsesiz miyim bilmem
Hiç bilmek istemem;
Hatta düşünmem

Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la
Korkular da benim umutlar da
Beni bırakma "
           Feridun Düzağaç - Beni Bırakma 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder