5 Ekim 2015 Pazartesi

#GününŞarkısı

   

            Bugünün tarihi 05/10/15 :D Hayatımda özel bir gün değil ama tarihe bakınca çok tatlı bir tarih gibi geldi ya, galiba sayıların cazibesi bu olsa gerek :D Aman Allah'ım galiba hayatımda ilk kez "sayıların cazibesi" cümlesini kullandım, sayıları ve matematiği pek sevmem ama neyse... Ekim ayının güzelliği diyerek konuyu kapatıyorum :D Uzun zamandır "Günün Şarkısı" nı seçmiyordum. Bugünün şarkısı Athena'dan Ben Böyleyim olsun o zaman :D  

           NOT: Önce kendinizi sevin, gerçekten sevin ve bir birey olarak ne kadar değerli olduğunuzun farkına varın. Hiç kimse sevmese bile siz sevin kendinizi, şu hayatta herkes sizden vazgeçse bile siz kendinizden hiç vazgeçmeyin. Vicdanınızı huzursuz edecek davranışlardan ve insanlardan elinizden geldiğince uzak durmaya çalışın. Ve gönül rahatlığıyla "Ben Böyleyim" diyebilin. Hatalarımla, yanlışlarımla, eksiklerimle ben benim, ben böyleyim...



   



      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder