28 Haziran 2015 Pazar

Merhaba Ben Geldim



             Merhaba ben geldim... Bir süredir düşünüyordum blog açmayı, yazı yazmayı ama her şeyi ertelediğim gibi bu fikrimi de erteleyip duruyordum. Sonra diğer blogları okumaya başlayınca bu işin hem eğlenceli, hem sakinleştirici, hem de benim gibi konuşmayı seven  aynı zamanda yazmaya da meyilli olan insanlara iyi geldiğini fark ettim. Biraz kararsız biriyim, yanlış anlaşılmaktan korkarım, yanlış anlaşılma durumu beni rahatsız ediyor o yüzden sürekli uzun açıklamalar yaparım, özellikle belirtmek istediğim cümleler üzerine vurgu yaparım. Yani yazdıklarımı okurken sürekli karşılaştığınız belirli cümleler olursa şaşırmayın. 
          
          Aslında anlatacak pek bir şeyim yok gibi ama bir o kadar da anlatacak, söyleyecek çok şeyim var gibi tam karar veremedim. Sakin bir hayat yaşıyorum, tam anlamıyla evcimen bir insanım, benim için her zaman "home sweet home" o yüzden pek fazla insanları şaşırtacak anım, değişik, heyecanlı hikayelerim yok ama bakalım buraya neler yazacağım, neler anlatacağım, içimden geçen neleri söyleceğim... 
          
           Tek bildiğim bazen bir yerlere bir şeyler karalamanın içime atmamdan daha iyi geleceği. Bu sene 12. sınıf oldum  "ee o zaman ne işin var burda, ne uğraşıyorsun yazmayla falan koş git ders çalış, kitaplara gömül, çılgınlar gibi test kitabı bitir..." diyenleriniz olabilir. Şaşırmam :D Ama bende insanım değil mi? Sıkılıyorum. Neyse bu ders konuları ile ilgili yazacak çok şeyim var merak etmeyin, acelem yok :D
              
             Galiba şimdilik bu kadar. Bu yaz bendeki bu sıkıntı ile sık sık yazarım herhalde... Kaç kişi okur diye değil okuyan bir kişi ile bile ortak bir fikrimiz var mıdır acaba, fikirlerimi bir kişi ile paylaşabilir miyim, ön yargılar olmadan kendimi ifade edebilir miyim düşüncesine sahibim yani bana fikirlerinizi iletirseniz sevinirim :D


http://gifgalaksi.com/gifdetay/l4ZQgVhhne adresinden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder